HAHAHAHAHA....?

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Säger jag bara.
Idag har jag blivit utsatt för min första elaka kommentar här på bloggen och vem som en skrev det måste sakna liv över huvudtaget! Det blev lite som dagens skämt :D Haha.

Det handlade nämligen om listan jag la upp igår...att jag råkade svara med 2 ord på 2 frågor (jag var väl medveten om det, Anonym) och idag fick jag kommentaren ; "du svarade med två ord på två frågor, din lögnaktiga bitch!" och jag undrar bara en sak...dödade jag någon? Nej...jag tror knappast det och en liten teori jag har om livet är att; du kan vara med om allt möjligt, säga fel saker, göra bort dig, få Ig på ett prov, missa bussen, skolka...Ja, allt möjligt men allt ska man bara ta med en liten klackspark eftersom man dog inte. Man har livet kvar och man har tid på sig att göra rätt nästa gång. Så länge man inte dör så är det lugnt liksom :)

Men jag ber om ursäkt, Anonym. Hoppas du fortfarande lever, det gör iallafall jag :)

God jul på dig :)

Kommentarer
Postat av: Sillen

Bra sagt (skrivet)!!!!

Lova mig att du aldrig kommer att ta åt dig för någonting på datorn, så mycket är den inte värd <3

PS jag tycker personen i fråga (bitchen) kan gå och lägga sig och tycka synd om sig själv eftersom den tydligtvis inte har något liv.

2009-12-23 @ 16:31:45
URL: http://limosa.blogg.se/
Postat av: Sillen

Bra sagt (skrivet)!!!!

Lova mig att du aldrig kommer att ta åt dig för någonting på datorn, så mycket är den inte värd <3

2009-12-23 @ 16:33:03
URL: http://limosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni har inget liv någon av er som sitter vid datan!

2009-12-25 @ 00:03:23
Postat av: anonym

okej, sry. Såg att du tog bort min kommentar. Hittade bara din blogg för ett tag sen och har blivit så trött på den fjortis du är. Hoppas du tar åt dig och lever bättre

2009-12-25 @ 00:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0