Fruktansvärd morgon!

Oj Oj vilken jobbig morgon det har vart. Fruktansvärd rent ut sagt!

Allt började bra, riktigt bra faktisk. Ja, jag var väl lite sen men samtidigt var jag inte så dötrött som jag brukar, utan bara trött.
Gick upp, satte mig vid frukosten och plötsligt känner jag hur jag blir varmare och varmare, börjar må lite smått illa och allt börjar svartna för ögonen. Skit läskigt! Så får jag jätte ont i bröstet och i magen (mensverk). Vet inte riktigt vad det är. Antingen är det blodtrycksfall eller bara att jag hade så ont i magen så att jag svimmade. Men whatever det är över nu iallafall men gud vad jobbigt det var! Aldrig mer tack. Och eftersom jag är som jag är; Jag började tänka på döden igår och att jag på sista tiden inte har vart rädd för döden eftersom jag känner en som faktisk dött och kommit tillbaka så jag vet vad som händer ungefär...Och dte verkar inte alls sorligt eller läskigt. Men iallafall så började jag tänka när jag låg i mammas knä i morse att det är är någonform av "hämd" att bara för att jag har börjat acceptera döden så kommer jag dö!! Haha. Så jag började tänka "Jag vill inte dö" "Jag vill inte dö!!!!". Men nu är allt bättre men jag ska inte gå till skolan idag...Helt okej faktiskt eftersom det ändå inte var någe kul i skolan idag förutom att brorsan kommer dit och hälsar på men jag kommer ju ändå få spendera ett helt år där tillsammans med honom så jag tror jag klarar mig ändå...

Och ikväll ska det bli riktigt mysigt! Eftersom jag är jag tänker jag inte låta mig stoppas av lite mens! kl 14.00 ska jag ta bussen in till stan, träffa Emma, shoppa och vara med henne. Sen ska vi gå på Soaren och sen vet jag inte riktigt hur vi ska ta oss hem men hon ska iallafall sova här ikväll. Hon får bli min skyddsängel idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0