Shopping! <3

Ja, somsagt blev det att ladda inför imorgon med hjällp av långa köer och härliga stunder i provrummen! :)
Gud vad jag älskar att shoppa när jag har pengar! Man kan gå in i en affär och bara peka; "Det där ska jag ha, och det, och den där!" Så härligt.

Så idag blev det bara en liten lätt uppvärmning inför stockholm, måste spara det mesta men lite fick det bli iallafall :)


Kavaj från VILA
250 kr (Rea)


Linne från att. köpt på Åhlens för 129 kr. Size M men jag kommer i alla storlekar :)


Jeans från VILA. 99 kr. (Rea)



Långt skärp från VILA. 129 kr.


Köpte den för presentkortet jag fick av farmor och farfar på Bokia för 199 kr.



En bristvara i vårt hem...Dessa kommer från BikBok och kostade 19kr.


2st hårnålar från Åhlens. 49 kr.

Hårklämma från Åhlens, också 49 kr.



Hårspray och Lotion från Got2Be (som ni kanske ser). 154kr (tillsammans) från H&M

Och min stora favorit idag......


Ett par skor från ESPRIT, köpta på Åhlens. Kostade 799 kr. Och jag älskar dom!!!


Här var min dag :)
En bra dag. Förhoppningsvis blir morgondagen ännu bättre :)
Wish Me Luck. 




Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Mycket snygga grejer du har köpt Emilia (:

Jag älskade förresten hårsprayen ;D

2009-12-29 @ 15:52:14
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0