Amazing

Hej Hej!
Det senaste dygnet har verkligen varit perfekt!!
Tog ju först bussen in till stan vid 14.00. Mötte upp Emma så gick vi på stan i några timmar och handlade julklappar och till min stora lättnad jag nästan klar...jag har bara den viktigaste presenten kvar och det är den till Emma...Men annars är jag klar, nöjd och väldigt pank!



Kl 18.00 gick vi till Soaren och såg den. Den var ovanligt bra iår och jag fick t.o.m rysningar ibland. Härligt!
Sen gjorde vi det galna och gick hem. Men det gick jätte bra eftersom vi hade medvind +ficklampa :)

När vi kom hem åt vi middag, kollade datorn och så höll vi på i 2 timmar. Tiden gick så himla fort. Sen vid 22.00 började vi väl gå och lägga oss men jag är verkligen inte van att få dela min lilla säong med någon annan, sista gången jag kollade på kl var dne kvart i 12 och jag skulle upp 5 nästa morgon för att locka mitt hår (tar 1,5 timme).

Men tillslut måste jag ha somnat för mobilen började ju vråla vid 5 i morse...snoozade till 5.30 och sen gick jag
upp medans Emma sov...Stolt :) Brukar oftast vara tvärtom men nu handlade det ju om något så värdefullt som mitt kära hår! :)
Så jag började locka migg hår vid 5.30 och var inte klar förens 7.15. Tack Emma för hjälpen! <3 Guldvärd.

Så fick jag också välja vad Emma skulle ha på sig! Hon fick på sig min gråa BikBok klänning, vita tights (som jag aldrig använt) och min Cubus halsduk.



Vi åkte in till skolan och gick först förbi rektorn och frågade om Emma kunde vara med den första timmen och det gick bra...så hon vid en liten blå lapp där det stod "Jag besöker södervärn" hahahah. Som att hon inte var tillräckligt utmobbad redan...

Sen vid nio gick hon och min dag fortsatte som vanligt, men ändå ovanligt.

Nu har jag sovit i några timmar och nu ligger jag framför brasan med datan och myspyser!

Nu blev det här ett jätte långt och tråkigt inlägg. Hoppas att bilden från igår livar upp det hela en aning! Bilderna ska föreställa; Jag: Doris Emma: Nemo (lägg märke till lyckofenan! hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0