2-1. Yes!

Nu är jag hemma från matchen som jag spelade med damlaget. Det var jätte roligt och vi hade skitbra spel även fast det verkade vara damernas första match efter uppehållet.
Vi vann iallafall med 2-1 och vi spelade mot Dalhem. Jag spelade samanlagt ungefär 1 halvlek kanske, plus att jag fick börja på plan i andra halvlek. Jag tycker att det gick jätte bra och allt jag gjorde blev bra.

Sen efter så hade vi ett mini-möte och vi bestämde att det bara skulle vara 1 träning i veckan och den på Onsdagar kl 18.30. Jag vet inte om flicklaget har fler träningar men jag hoppas verkligen det, för 1 i veckan känns väldigt mycket för lite! Men jag får väl träna lite själv då, lura med Emma till Vibble-parken och träna lite med henne. Har ju sagt åt henne att jag ska köra igenom min 5 km med henne nu när hon kommer hem. Haha. Hon säger hela tiden att hon ska börja springa men det händer liksom aldrig så nu när jag äntligen har kommit igång och hittat ett jätte bra spår så ska jag ta med henne. Får kanske börja med min 2.5 bana men så blir det utökning. Hon ska igenom 5 km!!
Och denna Hon kommer faktisk hem imorgon!!! Haha!!

Nej, nu ska jag lägga mig och se några avsnitt One Tree Hill. Är inne på en asbra skiva nu, letar igenom skivor som inte är sönder tittade med avsnitt där jag inte kan alla repliker utantill, haha, blir lite annat då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0