Hej Hej. ...

Hej Hej.
Idag har jag vart med Emma igen. Vi har försökt göra så mycket som möjligt på dom här sista dagarna innan vi går tillbaka till våra stress-liv då vi inte orkar annat än att prata och fika när vi träffas. Inte för att vi gjort så värst mycket annat under dom här dagarna men ja...
Idag gick jag iallafall upp 06.45, som planerat och så blåste det typ storm så mina planer kring kläder gick i kras och mina kloka jeans var hon Emma i Västergarn och visst, hon skulle ta med dom till bussen, men skulle jag gå byxlös till bussen eller?
Nej, tror inte det. Så det blev de konstiga jeansen och en lila tunn klänning. Super snyggt.
När vi kom dit gick vi till Märtas och satte oss och drack o'boy och varsin Thekaka ;) Mums Mums! Fick också lite flashbacks från Bussluffen för ett tag sen.

Sen ick vi bara runt lite, var på Fornsalen och sen gick vi på jakt efter ett nytt stammiskafe. Vi var inne på ett par men inget blev bra men sen blev vi helt kära i ett litet gulligt kafé som heter Standporten. Ett litet minus är att det bara har öppet om sommrarna...Men det var iallafall super bäst!
Vi tog båda Fläderblomssaft och Chokladtårta ;)

Sen gick vi runt lite till och pratade om framtiden och så sen vid 14.35 åkte vi hem.

Imorgon, om det är bra väder, så ska vi åka ner till Burgsvik och vara där hela dagen. MEn mer om det kommer imorgon.
Nu först så är det match på Gutavallen mot Gotland Södra. Final!


Ps. det här råkade hamna i Utkast. Egentligen skrev jag detta vid 16.00 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0