sista

Sådär. Nu är sommarlovet inne på slutspurten och jag ska tillbringa de sista timmarna precis så som ett sommarlov ska tillbringas. Med lugnet själv. Det var en period i mitten av sommaren då jag hade väldigt mycket dötid och låg och solade och läste tidningar på altanen hela dagarna men annars har det vart full fart. Det har nog varit ett av de mest farfyllda sommarlov jag någonsin har haft.

Idag, den sista dagen, var jag med Emma igen. Det blev som vi ville, de 3 sista dagarna blev verkligen våra. Jag gick upp kl 8.00 och gjorde mig iordning och allt sånt, sen vid 9.30 gick jag ut till bussen.
Sen åkte jag till Västergarn där Emma hoppade på sen fortsatte vi till Burgsvik. Mitt sommarparadis! Vi inspekterade Bisons hus, Jag ska köpa det sen!, vi köpte fika på Ica, haha rim, och fikade nere vid hamnen sen gick vi och spelade minigolf på campingen. Men det spårade ur så efter 11 banan gav vi upp och började gå mot bussen och stationsvägen.
Vi trodde att bussen skulle gå kl 14.00 men, detgör den bara på fredagar så att vi fick vänta i gräset i 40 minuter på bussen som gick 14.40. Då åkte vi till Hejde där Tomas hämtade oss och körde oss till västergarn där det blev en snabbis på stranden sen hem.
Det hände massa kul på bussen men jag orkar inte skirva allt.


Imorgon går jag in i de tråkiga rutinerna igen men jag börjar iallafall dagen med den roliga rutinen: Cykla tillskolan och möte Jasmine vid cykelstället. Härlig stund på dagen det!

Kommentarer
Postat av: Olivia - fotoblogg

riktigt fin blogg du hade! älskar färgerna!

2009-08-21 @ 19:47:34
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Olivia - fotoblogg

Visst! lägger till dig nu då^^,

2009-08-22 @ 16:28:42
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0