M.Jackson

Oj, kom på att jag missade en sak om idag ;)
Efter Veromoda så skulle vi gå upp mot busstationen för att kolla när bussarna gick och då såg vi att det gick en kl 15.30 och då var kl 15.00 så vi gick till Cubus och sen till BikBok. Inne på BikBok provade vi lite kläder. Blev föresten helt förälskad i en tröja som jag måste ha! Och det var så fint, inte tröjan alltså uatn stämningen inne i affären. De spelade nämligen Michael Jackson. Bara. Innan han dog tyckte jag att hans musik var bra men att han var helt dum i huvudet som hade förstört sig så. Idag är min uppfattning helt annorlunda.
Han var en kille som man kan gämföra med de Afrikanska barnen...Han fick ingen barndom. Hans Pappa förstörde hans liv och innerst inne så tror jag att alla, på något sätt, kan älska Michael.
Jag blir iallafall lycklig så fort jag hör hans musik. Allvarligt så ryser jag t.o.m ibland. Och jag har inte gråtit så mycket i år som när Brooke Shields höll sitt tal under hans Minnescermoni och ännu värre blev det då hans egen dotter gick fram och sa alla de underbara.

Ska plocka ihop ett inlägg med hans bästa låtar; Enligt mig och så lite från cermonin också.
Och det var sant som de sa; Tänk om han ändå fått höra alla fina ord om honom när han levde...Vi tar varanda aldeles för mycket förgivet och jag tycker att om man har något att säga; Säg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0