Förlust

Förlust. 2:a.
Vi förslorade med 4-0 varav 1 var ett självmål. Men Men. Jag tyckte det var rätt att dom vann men något mål kunde vi väl ändå fått in? Men tydligen inte.
Var iallafall coolt att spela på Gutavallen ;)
Jag hade iallafall nr 16 så fick vi gå ut sådär coolt på planen och så ropade dom upp våra namn och allt. Skitcoolt var det!

Nu väntar jag på mat, på att varmvattnet ska börja existera och på att jag ska orka gå till telefonen och ringa Emma. Måste ju bestämma hur vi gör imorgon. Hoppas verkligen att det blir Burgsvik!
Men det ända som stoppar oss är vädret, men enligt det Norska vädersajten Yr.no så ska det bli ganska varmt och soligt så vi får väl hoppas att vi kommer iväg.
Ligga där nere på piren och titta ut över Näsholmen och de alldeles underbara vindkraftverken. Gud Så Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0