bikini-shoppa

Om exakt 1 timme hoppar Emma på bussne ute i Västergarn och åker Norrut, hit till Mig ;) Eller, jag hoppar på bussen och vi åker tillsammans ännu lite längre norrut. Till Visby stad.

Det börjar ju dra ihop sig för lägret i Hemse, borde egentligen börja packa idag men jag orkar inte det... Iallafall så upptäckte jag i Burgsvik att min bikini börjar slita sig och är lite för liten och eftersom vi ska bada på Hemsebadet en av kvällarna så känns det säkrast att köpa en ny. Känns bara lite som om jag är lite sen med det. För någon vecka sen var jag inne en snabbis och kollade och det är tydligt att bikini-säsongen börjar dra mot sitt slut och att ingen inhandlar bikini i Augusti...
Men jag får väl göra en nytt försök idag med Emma. Tror inte att det kommer gå så himla mycket bättre men jag måste måste måste verkligen ha en ny och det är nu!!

Sen har jag match ikväll också. Samling vid Vibblehallen 17.15 och sen ska vi åka ut mot När...Suck. Matchen börjar kl 19.00 och är igång i 80 minuter. Så vi kommer säkert inte hem förens ca 21.30....ännu mer suck!

Men nu måste jag börja packa ihop väskan och göra mig iordning ;)

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jaha :)

fidenäs :)

2009-08-11 @ 10:46:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0