3 Augusti

Hej Hej.
Idag blir det ännu en sån här slapp-dag. Hitills har jag knappt gjort någonting.
Nej, utan jag har kollat på 2 avsnitt av "En plats i solen" och tjatat lite på mamma varför vi inte kan vara med i det programmet...
Sen åt jag en halv morotsmacka och några cheez Ballz. Sen gjorde jag mig iordning och la mig ute och solade i en kvart kanske, sen la jag mig i poolen och nu är jag här.
Mulle ringde också och jag ska spela med damlaget ikväll. Eller ja, vet inte om det blir så mycket spel men jag är med på bänken iallafall ;)

Och imorgon kommer Emma hem men jag tror att hon kommer på kvällen så jag får väl träffa henne på onsdag eller Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0