10 mot 10

Ja, igår kväll efter maten kom Olivia, Hampus, Marita och Mattias in till oss. Jag och mina älsklings kusiner badade och hoppade studdsmatta. Sen spelade vi kubb också, allihopa, men det spårade ur och myggen bet ihjäl oss! Fick t.o.m ett bett på hakan!!?
Sen vid 21.30 typ så gick dom hem igen.

Idag har jag spelat fotboll. Det var hemmamatch mot Gotland Södra och inga avbytare! Älskar när det blir så! Vi har så himla roligt och dte går så himla bra! Eller jo, vi hade 1 föresten eftersom Gotland Södra bara hade 10 spelare så körde vi 10 mot 10. Och vi vann med 5-0 tror jag att det blev. Jag spelade ytterback och mittmitt i typ 5 min eller nått.
Och eftersom det var så himla varmt så vilade vi efter 20 min med drickpaus så man kan säga att vi körde 4 halvlekar.

Nu har jag vart hemma ett tag och ätit och kollat på Sweet sixteen UK. Helt sjukt!! Och nu ska jag duscha sen blir det nog mer tv eller kanske en promenad till affären och köpa en tidning eller nått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har min blogg nu. Jag ska bara läsa ut min bok så kommer första recensionen. ;) Kram<3

2009-08-10 @ 16:56:18
URL: http://booksbybea.blogg.se/
Postat av: Bea

Oj, såg nu att mitt namn inte kom med :/ Men det var iaf jag, Bea ;) <3

2009-08-10 @ 16:56:57
URL: http://booksbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0