Växthuseffekten <3

Jäklar vad en snygg design kan göra skillnad. Har idag 30 besökare här på bloggen vilket måste vara något slags rekord för mig och bloggen.
Detta tackar vi för, tackar också för alla gulliga komentarer och så Jasmine måste ju ha ett stort tack för att hon orkar stå ut med mig som bara krånglar. resultatet är inte klart men den är ju redan ursnygg, eller hur!?

Men vad har jag gjort idag då?

Jo, låg ute i växthuset (åhh, älskar verkligen växthuseffekten!) och läste Vecko Revyn och åt godis! Riktigt mysigt.
Men annars så har jag inte hunnit med så mycket...Och nu vet jag intme riktigt vad jag ska göra...Tror nästan att jag ska försöka ladda över lite bilder från min mobil så att ni får se den grymma Pankaks-tårtan som jag gjorde med mamam idag. Grymt god och denna har jag väntat på ända sen Höst-lovet! Kan ni tänka er!? Och så jag med mitt "underbara" tålamod.. :)
Har ju inte velat hålla på och fixa med min mobil och så nu eftersom det är Andrés data jag har använt nu...Men snart ska min morbror komma och fixa så då kan jag hålal på lite mer och experimentera men jag orkar inte vänta längre så jag ska försöka nu tror jag, Brorsan kommer väl få damp, men han behöver aldrig få veta något...Eller hur..?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Varsegod Emilia! Jag blir verkligen glad när du blir nöjd :)

Jag ska ännu klura och fixa med din blogg så att du får som du vill ha!

Ha en trevlig kväll , krram

2009-04-08 @ 18:58:54
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
Postat av: Bea<3

Jag tycker designen är jättefin!! Jasmine, du är verkligen duktig! Lägg ut lite bilder, skit i Andre tycker jag... :P Kram<3

2009-04-08 @ 19:55:58
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0