Vill du veta...?

Lovar du att vara ärlig?  Absolut!

Du heter: Emilia Maria Söderholm

Smeknamn: Har inget speciellt sådär...Förr var det "Mili" och nu idag blir det ibland att Jasmine säger "Emilio" men inget annat.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, brukar inte vara ledsen så ofta...Så jag vet faktisk inte men "Hallelujah" med Kate Voegele går väl alltid att gråta till...

Beroende av: Kärlek, min cykel, fotboll, frihet att tycka och tänka som jag vill, drömmar och mål

Vad behöver du mest just nu: Kärlek

Vad tror folk om dig? Jag vet faktisk inte, jag öppnar inte upp sig för så många så många tycker nog att jag är ganska märklig och arrogant men de som verkligen känner mig så tror jag att de har svårt att inte älska mig ;)

Stämmer det? Nja, jag är inte arrogant och så märklig tycker jag inte att jag är, tycker inte att så många ska gå runt och "tro" saker om mig.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder och för vad jag gör i fotbollen

Vad säger du för att imponera på någon? Har spelat i mot div 3 lag

Hur imponerar man på dig? Våga vara sig själv och säga vad man tycker och tänker, inte bara följa med strömmen. Man ska också vara rolig, målmedveten och smart, det kommer man långt på enligt mig.

Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör!! Händer nästan jämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Betalningen gick fram och spotlignten kommer synas om ungefär 5 min, mycket nöje!"

Var bor du? På gotland i förorten Vibble

Trivs du där: Oja, vill aldrig flytta här ifrån helt!

Äger du några converse: Usch nej! De är de fulaste och obekvämaste skor som finns! Never ever!

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte

Vad har du för mobil: Nokia 5800 Xpressmusic

Nästa mål i ditt liv: Att om 1 år vara ordinarie i damlaget

Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Emilia"

Vem ringde du senast? Jag råkade ringa Jasmine

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj, kommer inte ihåg faktisk...

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar (för lite!!)

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Nej, ofrivillig tidsoptimist...

När mår du bra: När jag är med dem jag älskar och när jag spelar fotboll

När blev du fotad senast: Komme rinte ihåg...länge sen var det iallafall

Hur känner du dig nu: Bra, trött efter skolan men lycklig för snart är det fotboll

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte, antar att det är blått som på mina jeans.

Vad tycker du om fötter: Älskar fötter!, utan dom går det ju inte att spela fotboll...

Vad saknar du: Sommar och sol

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: 21.30-22.00

Är du blyg? Beror på vilka jag är med och hur jag känner mig

Sysslar du med någon idrott: Fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, vill tro på det men jag har iallafall inte upplevt det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Åka upp till Lappland och kissa över till Finland

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Vad är det värsta du vet? Ormar!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte så hemskt mycket tror jag...blir ju mer på sommaren och om man har lov.

Vad längtar du till? Sommaren och 31 april

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jajamansan!

Vad är det finaste du fått? Livet och möjligheten att leva det som jag gör

Om fem månader: Ha jag fått uppleva den bästa sommaren i mitt liv och jag är tillsammans med någon som älskar mig

Om ett år?: Är jag ordinarie i damlaget och har asbra betyg!

Du samlar på: Minnen och upplevelser

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Absolut, det är riktigt skönt faktisk

När grät du senast: När jag tänker efter så gåter jag väldigt sällan och när jag gör det så är det oftast när jag ser något sorgligt på tv så jag tror att det var för några veckor sen när jag såg Grey's

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Bara i öronen

Vill du gifta dig: JA!!!!

Vill du ha barn: JA!!! 3 st; Summer, Myra & Elliot

Är du bra på att laga mat: Aa, fast pannkakor kanske inte är min starka sida

Är du flygrädd: Nja, inte rädd men ovan

Hur vig är du: Inte alls! Det går i släkten, haha.

Vilken är din favoritglass: Magnum Temptation <3

Tror du på ett liv efter döden: Vad ska man annars tro på, evig död?

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Absolut inte!

Hur ofta tränar/motionerar du: Nästan varje dag i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: Kärlek och lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0