Kändiskärlekar...

Haha, kändiskärlekar, någon som känner igen sig? Man kollar igenom precis alla bilder på Google på kändisen, köper alla tidningar även om det bara är en pytte liten bild av honom/henne och man ligger och tänker på dem om kvällarna och fantiserar om att ha honom/henne där vid sig. Ja, helt underbart och totalt hopplöst!
Jag kommer ihåg min första kändis kärlek och det är så hemskt!!! Vad såg jag i honom egentligen!? Jag är nästan lite rädd för att avslöja det...usch, vad tänkte jag på!?
Men innan jag avslöjar det så kan ni väl få några ledtrådar, förbereda er och minska smärtan lite kanske...
Okej, har var med i dansbands gruppen Friends (mina första idoler också faktisk)
Ehh...okej det får bli den ända ledtråden..
Men ja, han hette...Kristian Hermanson

Och för er som inte känne rtill honom så är det den lilla fula killen lägnst ner på bilder! Usch, kom ihåg, JAG VAR 7 ÅR!

Men ja, jag kan ju glädja er med att mina följande kändiskärlekar är lite mer lyckade.

Följande var Adam Brody



Chad Micheal Murray



Corbin Blue



Men nu har jag hittat någon som tar priset! Jäklar vad söt, snygg, sexig, gullig...(ja, allt en kille kan vara) han är!!
Han är också min "sång-idol" nu också.
Det är nämligen......


Chris Brown

 
Åhh...


Och nu när jag bjudit på lite ögongodis måste jag ju bjuda öronen på något också, lyssna och njut! <3





Åhh, jag är kär...igen

Kommentarer
Postat av: Bea <3

Chad Michael Murray, vem har inte haft en crush på honom! ;)

2009-04-07 @ 10:22:42
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0