Trollerishowen... :S

Nu har jag fixat lite i länklistan som ni kanske har märkt. Det har blivit lite kompsiar som får ta plats och så några blogg-sidor i hopp om lite nya läsare kanske?
Imorgon drar mamma och pappa med "gänget" till Stockholm, de ska se Joe Labbero (stavning?), de har samlat pengar nu ett tag för att sen kunna göra något tillsammans, utan oss barn, och ända kravet, förutom att vi int fick åka med, var att det inte fick ha någonting med fotboll att göra, haha. Vi allihopa äter, sover, tänker fotboll så..det blev alltså en trollerishow. Men jag måste säga att jag är en aning orolig faktisk...Känner "gänget" väldigt bra och just nu önskar jag att jag inte visste om baksidorna på var och en av dem... Nej, usch, allihopa måste komma hem i ett stycke, så är det bara!
Men jag kommer ha fullt upp med annat så jag kommer nog inte ha så mycket tid att oroa mig, det är ju inte ens min roll, det är mamma och pappa som ska oroa sig för mig och André men den här gången blev det tvärtom...

Så jag och lillbrorsan ska bo hon Farmor och Farfar, eller farmor ska bo här. Vi bor på samma gata så det är inte sååå jobbigt men det var bättre att hon fick flytta än vi.
Imorgon ska jag vara med en kompis som troligen sover över och så också sen på söndag så kommer jag åka ut till Distriktsträningen. Blandade känslor, lycklig, nervös, glad, förväntansfull, ja, alla glada känslor jag kommer upp i känns det som, haha, nejmen det ska iallafall bli jätte kul.

Nej, nu känns det som om jag verkligen måste göra något vättigt, har inte gjort det på hela dagen!
Nej, usch.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0