Tatuering <3

Vet ni något ni alltid har blivit tillsagda att aldrig, i hela ert liv göra, men som ni såååå gärna vill göra ändå?
Jag har en sån grej, Jag vill tatuera mig. Några kanske blir chokade, andra inte och många som läser nu kommer säkert uppmuntra eller totalt vara emot men det är ändå en liten dröm som ligger och gnager.

Men en grej jag inte förstår är varför det ska vara sån tabu med tatueringar, eller iallafall i vissa fall. Som min morfar t.ex, han har en scorpion men jag har typ bara sätt den 1-2 gånger eftersom han vägrar visa den, han praktiskt taget skäms över den! Men varför gjorde han den då!?

Jag vill tatuera mig men ändå så har jag hört från en kompis att det gör jävligt ont och att de 15 minuter som det tog för henne är de värsta i hennes liv...Visst skrämmer det mig men viljan ger sig ändå inte, Jag vill, Jag vill, jag vill!!
Och vet ni vad jag vill ha?
 Texten "If you can dream it you can be it" skrivet antingen längst ner på ryggen typ där ryggen går över mot rumpa, lite över bikinitrosans linje typ, eller lite nedanför min höft.

Åhh, shit, jag vill bara ha det överstökat nu!



Den här var ju också väldigt gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0