Tandsmycket, godis och Vagabond!

Halloj!
Ikväll är det föräldrar möte...ska bli ganska mysigt fakiskt.
Men kom nyss hem från affären, har köpt lite godis som Emma ska få i sitt påskägg, sen imorgon eller nått måste jag in och leta runt i stan efter lakrits bläckfiskar, någon som vet vart jag kan hitta det!?

Igår var jag ju på stan och då köpte jag ett par ursnygga vårskor, bruna helt vanliga, låga skor från Vagabond. Älskar dom verkligen!
Har fått skavsår i dem men det ska ju härdas!

Idag har jag också fixat mitt tandsmycke hos tandläkaren! Det blev jäte bra, ett guldhjärta på den vänstra tand nr 2. Blev jätte nöjd! Var lite jobbigt när den skulel fast bara, den är ju så liten så det var jätte pilligt att få dit den, men efter 3 försök så kom den på plats jag nu älskar jag den! Men jag tycker det är helt otroligt att ett litet guldhjärna på tanden kan kosta 750 kr! Fick jätte dåligt samvete för egentligen så har vi ju inte den bästa ekonomin och jag har fått väldigt mycket nu, skor, kläder och nu den här plus att jag vill ha en klänning på BIKBOK, men mina föräldrar tyckte att jag var värd det så...
Men ändå,nu är jag värd mycket pengar nu... ;)


Kommentarer
Postat av: Bea <3

Ja, den var värd det. Den var jätte-söt :) <3

2009-04-04 @ 14:13:57
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0