"Son of Rambow"

Hej allihopa.
Är väl lite olaglig nu antar jag, sitter i Andrés rum med hanns data. Ja, pappa flyttade ju in den igår och han har inte hunnit rusta upp min än så, vad gör man?
Han är inte hemma än men jag håller utkik efter hans cykel ute vid ladan.

Kom nyss hem från stan. Var där med Jasmine och Emma. Vi gjorde väl inget speciellt, gick mest bara runt, pratade och smågnabbades lite. Kollade också på det nya "mini-shopping-centret", jätte coolt faktiskt!
Och jag letade efter klänningar, jag vet att det är typ 2 månader kvar innan skolavslutningen men jag är en sån som måste börja i tid! Och jag slår vad om att även fast jag sitter här nu, 2 månader innan, så kommer jag springa runt på stan i varenda butik i Visby och leta efter en klänning då det bara är 1 vecka kvar...Haha.

Första dagen i skolan gick också bra, hade vara 1 och 1/2 lektion så det var ju super skönt, resten av tiden var vi på bio och såg "Son of rambow", den var faktisk ganska bra, jätte rolig! Bättre än "Varg" iallafall!!!!

Nej, nu ska jag snart på träning sen ikväll händer väl ingenting antar jag...ska tjata på pappa så han får fixa min data sen imorgon ska jag troligen vara med Emma men det får ni höra mer om sen.

Så, om det inte blir så mycket blogg nu de senaste timmarna så fattar ni varför.

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: EERIKANDERSSON

hihi nice! :D

allt bra idag? :)

2009-04-14 @ 17:32:48
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skrav att du helst ville ha en vit klännig och jag tror det var på bubleroom jag såg jättefina vita klänningar ;) själv vill jag har en gul:)

2009-04-14 @ 21:06:26
Postat av: Bea<3

Vaddå för mini-shopping center???

2009-04-18 @ 19:12:27
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0