Olämpligt stavfel...

I förmiddags åkte vi ju ut till Rävhagen och kollade fotboll (måste bara säga att jag håll på att skriva Rövhagen...Tänk så fel det kan bli, haha) Gutes 97 spelade lika mot AIKs lag som verkade bestå av lite blandade 97/96.
Kom hem vid 14.00 och har från 14.30 tills nu, 18.00 legat och läst Systrar I Jeans och nu är det äntligen utläst! Måste vara något slags rekord, 375 sidor på 2 dagar är inte dåligt för att vara jag, ska ge mig på Isprinsessan nu, med blandade känslor...Rädd, spännd, förväntansfull, ja...

Imorgon ska jag inte göra så mycket mer än att köpa lite mer godis till Emmas påskägg, sen kommer jag väl ligga fastnaglad i sängen med Isprinsessan också. Sen på Tisdag ska jag träffa Emma och kolla på Klassen som spelar innebandy! Ska bli riktigt kul!

Nej, nu får ni ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0