Måndag den 20:de

Hej Bloggen och alla som läser :)
Sitter och chattar med Emma (sillen) och håller på att garva ihjäl mig! Vet egentligen inte varför...pratar om det känsliga ämnet "Killar" haha, vi klarar verkligen aldrig av att prata seriöst om det könet...lite "KissoBajs" nivå är det verkligen...(Hah)

Men idag har det iallafall vart lite fart med mycket skratt. fast det började med "tårar" på matten då Henke sa att vi inte fick gå till Glassbaren, fast han hade lovat!!! Solen sken ju och allting, och lite minusgrader få man ju ändå tåla! Trodde han var vuxen och en stor och stark man men nej...tydligen så stoppade ett par minus grader honom...SUCK

På SO:n hade vi ett as-stort "öppen-bok prov" om Rom,  4 sidor långt där man skulle skriva "utförligt" på varje fråga!! SUCK Satt där i 1 1/2 timme och jag är fortfarande inte klar! Har 1 sida kvar och jag orkar verkligen inte ta itu med den nästa gång!

Sen var det dags för Lunch och svenska, hände inget ovanligt, sen Fysik där vi håller på med "ägglossningen", vi ska bygga en konstruktion som måste vara mindre än 15cm3. Denna byggnad ska sen skydda ett litet ägg, sen för att få godkänt måste ägget klara ett fall på 1/2 meter, och de som klarar det får tävla mot alla andra 7:or på skolan. Jag och Jasmine har nu kommit på en asbra plan men jag är ändå lite osäker på hur det kommer gå att limma ett ägg med papperslim...men vi får se.

Sen sista lektionen var Biologi, där fortsatte vi prata om Tobak och alkohol och sånt. Fick också poängtera våra styrkor och svagheter och så. Det var faktisk riktigt kul. Så just nu, den här veckan, toppar jag Biologi som mitt favorit ämne.

SHIT!!! Kom just också på att jag bara har 4 dagar på mig att lämne in en bok recention på Engelskan!! Skit! Jag har liksom inte ens börjat läsa!!

Iallafall så sen efter skolan satt jag, Lucas och Hampus ute vid cyklarna och pratade en stund, kul!

Nej, nu får ni ha det så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0