Längtar...!!

Hejsan allihopa!
Igår kvällen var bra, mycket skratt och så och ni kanske märkte att jag mobil bloggade ganska mycket igår. Kom upp i 3 inlägg tror jag och för att inte förvirra er så var den lilla killen, Hampus min kusin och tjejen på de andra två bilderna var Emma (Sillen).
Och påtal om henne så åkte hon hem för en stund sen, men innan det åt i lite glass och pratade lite, mysigt pysigt.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ringa mamma eller gå in till Olivia och mysa lite med henne. Aja, vi får se.
Ikväll ska jag iallafall se Robinsson och vara avundsjuk på mamma och pappa för att dom får vara i stockholm och se Joe Labbero...
Men nu är det iallafall nästan bestämmt att vi ska fira min födelsedag på O'learys och se Champions Leauge finalen. (eller jag tror att det var den finalen iallfall.) Och ni vet att jag är lite p åjakt efter ett favorit lag...Jo, jag ska nog välja något av lagen som är med i den finalen tror jag...De som spelar bäst. Så dit längtar jag! Kul att "gänget" och någora andra troligen också ska med då. Aja, men inget är helt spikat än men nästan...Pappa ska bok bord nu snart så vi får hoppas att det går igenom <3

Sen den 20 Maj så ska ju jag och Emma börja vår 3-dagars bussluff runt Gotland. Ska bli jätte roligt att göra något sånt, det är ju inget man "bara gör" precis. Men jag börjar dock få lite panik med schemat och planeringen, jag är inte säker på att vi har allt under kontroll och jag är verkligen inget kontroll-freak som är väldigt kontrolerande men när jag ska ut och "resa" som kommer den lilla varelsen faktisk ut ur mig, då måste jag verkligen ha koll på allt! Annars får jag panik.

Men först och främst längtar jag ju till den sista April då det är majbrasa. Vet inte riktigt hur vi ska fira det i år. Kan bli M/M+kusinerna eller "gänget" eller allihop...jag vet faktisk inte.

Haha, gud vad jag längtar till allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0