Läger med gamlingarna i helgen!

Oj, nu har dte inte hänt mycket inte. Skolan har rullat på somvanligt, inga prov, inga större läxor, inga speciella spex med fotbollen, ingen Emma bara Lingonveckan som väntar och jag trött och vrålhungrig 24/7, shit!

Men i helgen kommer det iallafall hända lite, eller ganska mycket faktisk...
Ikväll ska jag kanske ner till Gården eller så myser jag här hemma med familjen, blir säkert Talang eller nått.
Sen imorgon förmiddag blir det nog aslång sovmorgon och vanligt morgonmys, kanske sola lite och så sen vid 12.30 kommer M och hämtar mig så ska vi upp till klubbstugan så ska jag få vara med på ett "läger" som damlaget ska ha. Så imorgon ska vi typ träna, snacka taktik och massa teori, skulle inte förvåna mig om det blir lite utvecklingssamtal också, sen på kvällen så ska vi väl göra nått roligt...äta, bara mysa sen sova över där i klubbstugan, sen på morgonen blir det match mot (jag tror det var) AIK's 94 lag fast jag skulle typ inte spela den matchen verkade det som, men vi får se. Askul att de vill ha med mig, sncakade med M idag och jag var tydligen "JÄTTTTTTE VÄLKOMMMMEN!!!" Jätteroligt.
Så det är väl typ så min helg ser ut.
Sen på Söndag ska vi in till M/M + kusinerna och äta middag, födelsedagsfest för min (ingifta) farbror. Sen på måndag är det dags för vanlliga tråkrutiner igen....Piss också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0