Kom igen nu tjejer!

Nej, nu måste jag börja springa på riktigt. Inte bara någon gång hit och dit utan regelbundet minst 2 gånger i veckan. Måste få upp kondisen och jag har ju några mål också som jag hemskt gärna vill slå.

  • Måste ju skriva in lite på Jogg.se också (har inte skrivit in något där än så länge :S),ä
     
  • så har jag också som mål att vara sist kvar i "biptestet" i skolan,
  •  har också som mål att när vi börjar med "3-km" i skolan att jag ska kunna slå killarnas tid (alltså det dom måste klara)
  • och så vill jag ju springa vårruset i år igen och jag måste slå min tid på 25 min.

Där har ni mina mål. Och det känns som om jag verkligen måste få ihop ett vårruset lag nu!!
Man måste alltså vara 6 st i ett lag så nu söker jag 5 st som vill vara med och springa. Jag räknar med Emma, Bea, Jasmine, Matilda och så får jag tvinga med Lollo i skolan, och vips så har vi ett lag. Kan ni vara med?

Måste veta innan 25 maj nämligen....

Nej, nu ska jag göra något helt annat.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag borde också börja löpträna lite..

illa hur taskig kondis jag har :P

2009-04-19 @ 18:28:14
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anna

Trevligt att du har lagt upp mål :)



Vårruset har jag hört talas om, vart går det ngnstans? I Sthlm eller Gbg? Förmodar att det går i Sthlm och att du bor där, för annars skulle du ju sprunigt Göteborgsvarvet ;)



Hur gick det för dig i beep-testet och cooper då (3km) ? :)

2009-04-22 @ 21:38:42
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Bea <3

Oj, hur långt är vårruset??? :O Jag vet inte om jag orkar... :P

2009-04-23 @ 20:00:48
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0