Kära Dagboken är hittad!

Hej, kom nyss hem från stan där jag träffade Emma och några till.
Vi gjorde väl egentligen inget speciellt, pratade mest och gick runt i affärer + att jag fick köpa min dagbok!
Men gud vad svårt det ska vara att hitta en fin dagbok, jag tänkte, för att göra det enkelt för mig, gå till de två bokhandlarna eftersom där är det ju storst chans att jag hittar en. Men tror ni jag gjorde det då? Nej...eller okej, hittaden en på Bokia som gick från "Helt okej" till "Jaja, har jag något annat val?" till känslan att den är perfekt och jag älskar den redan!

Kommer lite senare visa lite bilder på min tröja jag fick som present av mamma och pappa när de var i stockholm, från Gina Tricot, min "Coco Chanel" tröja, min nya dagbok och något mer som jag vill att ni ska se.

Ha det bra <3

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0