I'm Back!

Hej allihopa!
Får nästan dåligt samvete utav att sitta inne nu när det måste vara typ 20 grader ute! Ska snart lägga mig och sola och läsa lite i Isprinsessan, väntar på att själva utredningen ska komam igång så nu är det lite trögt, men det kommer.

Igår åkte jag ju in till min mommo, kollade tidningsutklipp från mammas tid som fotbollsproffs. (Fan vilken mamma man har kan jag bara säga :P) Vi åt lite och resten av kvällen tillbringade vi med massa påskägg framför tv. Vi såg Vänner, Stockholm-Arlanda och Grannfejden.

Idag har vi löst massa korsord och så kom Nicklas förbi och fixade mitt Internet i mobilen! :) Så nu kan jag surfa fritt :)
Nu är jag alltså här hemma och, ja, har väl inget speciellt planerat inför kvällen...Imorgon ska jag väl försöka få tag i någon för att få vara lite social och sen på kvällen blir det ju fest hemma hon Ö/J's.

Ska gå ut och kolal om det går att blogga från mobilen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0