Hello Sunshine!

Hallå allihopa!

Ska snart ut och sola, måste bara berätta lite om dagen först.

Emma kom till mig vid 10, hon kom väl lite små "irriterad" (eller vad man ska säga) för att behöva gå på innebandy, men några sekunder efter sen började vi gå och vi hade väldigt kul åt Emmas "bra" humör. hiihi.
Kom väl dit lite sent men det mesta av matchen fick vi se, som slutade 2-2, skit bra!
Sen träffade vi Matilda, Terese och Junia (fast Junia känner jag egentligen inte, det är mest Emma som har kontakt med henne).
Vi såg iallafall slutet på matchen och bestämde oss sen för att gå till almedalen. Vi började väl gå 10.50 och var framme vid almedalen kl 12.00 (ojojoj, vilken speed!) Men gå, skatta, handla och hålal koll på påskägg samtidigt saktar ner kan jag bara säga!

Sen var vi vid almedalen/biblioteket, åt godis, läste tidingar, tjuvlyssnade på någon slags mini konferens tills kl var kvart över 2, då gick vi till bussen och nu är jag här hemma.
Vi planerade lite på bussluffen också. Ska nämligen försöka ta oss gotland runt på 3 dagar med buss, i Maj.
Och jag tror att vi gjort om resrutten 1 miljard gånger nu!!

Nej, nu måste jag ut och sola sen är det träning. Tror jag ska hoppa understället idag.

Ha det bra.
Imorrn blir det nya upptåg :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej Emilia!

Jag blev precis medlem på Freestreet!

Man samlar ihop poäng och sedan får man hemskickat gratis gåvor eller presentkort när du uppnått dina poängmål! Bli medlem du med vettja! :)



Kram Jasmine



Följ den här länken för att bli medlem !

http://www.freestreet.se/?r=7344

2009-04-07 @ 18:43:47
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
Postat av: Jasmine

SV: eftersom jag inte har ditt lösenord och så så har jag inte börjat. men jag har fixat lite header och så , :) den kommer bli färdig snabbt iaf!

2009-04-07 @ 18:50:30
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Shit, men TACK TACK :) Vad glad jag blir av att läsa din kommentar. Hoppas du fortsätter läsamin blogg. Prenumerera gärna på den om du har bloglovin :) KRAM KRAM

2009-04-07 @ 20:51:03
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0