Gomorrn!

Gomorgon bloggen.
Idag är det ju träningsläger som gäller. Lite pirrigt eftersom det är med damlaget, men egentligen så har jag ju spelat och tränat med de allihopa och några känner jag ju t.o.m väldigt bra. Så skulle M försöka få med 2 andra juniorspelare också, så det känns ganska skönt.
Men annars så har jag ju G så det känns i vilket fall somhelst lugnt. De är ju inga monster precis...

Så snart ska jag börja packa, äta frukost och bara ta det lugnt innan jag åker upp. Så det blir ingen blogg nu på ett tag, kommr hem vid typ 13.00 imorgon så då kanske det blir lite. Aja, ni andra får också ha det bra idag och så måste jag ju också säga Grattis till Jasmine som fyller 14 år idag. Grattis <3
Nu ska jag också gå och skicka ett sms till henne om hon nu inte skulel läsa det här.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tack! <3

2009-04-25 @ 10:26:53
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0