Glad Valborg

Ja, då var den valborg då...Härligt att hämta hem sommaren nu!
Efter skolan idag träffade jag Emma, vi gick till affären, köpte godis sen gick vi till "Torpet-backen" och satt där och smaskade godis och skrev våra första sidor i dagböckerna. (Ja, jag får ju faktisk börja skriva nu!)

Nu måste jag ner och städa rummet (tydligen, tycker det ser hetl okej ut, det ska ju synas att någon bor där!!)...Sen så kommer ju Farmor, Farfar, Marita, Mattias, Hampus & Olivia, ska bli super mysigt att träffa dom (även om de bor på samma gata ;D), vi ska grilla och bara ta det lugnt och mysa, jag får väl underhålla Olivia älsklingen!
Sen ska vi ner till fridhem och kolla elden som vi alltid gör. Härligt.

Och om jag ska hinna fixa iordning mig plus städa rummet så är det bäst att jag slutar nu, men jag håller er uppdaterade ikväll! Lovar minst 5 MMS inägg med härliga bilder.

Glad Valborg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0