En nick i Världsklass!

Har suttit och läst lite bloggar nu och som alltid när jag läser någon annans blogg så börjar det spritta i fingrarna och man pressar verkligen fram något att skirva (om man inte har något på lur)

Kan ju skriva lite om vilken jävla träning jag haft nu den sista tiden. Har jätte ont i kroppen och känner mig alldeles tung och matt innombords, men ändå skönt att ta ut sig så :)

Det började ju i Söndags då jag tränade med u-laget vid 1 tiden. Sen på kvällen var det ju match med damlaget.
Kom inte hem förenns vid 22.00 och somnade inte förenns vid 23.30... Jätte jobbigt att gå upp och jag har fortfarande inte lyckats komma ikapp med sömnen.
I måndags var det bara gympa (vilket är ungefär lika jobbigt som att gå ett varv runt mitt hus...) Så måndag blev mest vila.
Igår tränade jag först med U-laget vid halv 5 till 6, jätte roligt att äntligen få komma ut! Kanske inte världens bästa plan men man får ta vad man får och sen gilla läget! Det var geggig och ogämn så det blev nästan kramp-varning i vaderna efter 10 minuter.
Har också kommit på att jag nog ska träna mer och mer med vänstern. Har aldrig vart någon som får kraft i skotten eller kan skjuta långbollar, men igår fick jag verkligen iväg den då jag av en olykshändelse råkade skjuta med vänstern...aa, så jag ska ut ensam någon gång jag testa lite olika varianter, har så svårt att göra det när andra ser på och att de ska lägga sig i...nej, usch!
Iallafall så tränade jag där, sen kom damerna och då frågade dom om jag ville vara med och det tackar man ju aldrig nej till så jag tränade sen från 6 till 20 över 7. Tränade mest inlägg och det gick så jävla bra. Gjorde ett assnyggt nickmål, världsklass, sen några riktigt bra inlägg också, så jag ångrar definitivt inte att jag var med igår.
Och idag var det ju sista innomhus träningen med AIK.s killar. Spelade mest hela tiden, gick igenom 1 spelalternativ och så körde lite överlapp, rätt så kul.

Så, nej...nu känner jag att jag måste ta det lite lugnare och vila upp mig lite innan jag går på något jätte pass igen.

Ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0