"Emilia Town" without Mittemellan!

Jag lever ett liv i Svart eller Vitt, så har det vart ända sen jag var liten. Antingen är allt super bra och man bara går runt och ler hela tiden och man känner hur man verkligen älskar livet och allt, precis allt, de bjuder på eller så är allt dötrisst, man är arg, ledsen och deprimerad och saker som att toapappret eller varmvattnet är slut kan göra en galen och självmordsbenägen. Antingen är något stort eller litet, mittimellan finns inte i "Emilia Town" (ps, den bästa Townen i värlen!! :D)
Och det finns inget som heter vinter heller, utan vinter=Jul.
Vår och höst finns heller inte. Antingen är det vinter och det är kallt och ruggit. Eller så är det sommar då minsta lilal grej kan göra en överlycklig!
Så idag, 4 April (Också gotlands fotbollskille Måns, födelsedag, Grattis!!) var det premiär för mycket.

  •  Min Jeansjacka rotades fram
  • Utomhus premiär för mina Replay Ballerina
  • Har vart ute från kl 13.00-17.30 sittande utanför nya växthuset i en trädgårdsmöbel med rökluckt i näsborrarna och jeans shortsen och ett linne, solande och läsande, inte ett dugg kallt! (Detta lär väl straffa sig imorgon då jag väl inte ens kommer kunna andas genom näsan...
  •  Började på min omläsning av "Systrar i Jeans"
  • Snart får jag äta årets första äkta-grillade mat


Fan vad jag är lycklig!

Sommaren är här!!

Nu ska jag fixa mina naglar (ja, det är sant, jag har slutat igen...) och sen bara sitta och njuta av livet tror jag, kanske läsa lite bloggar också ;)
Ha det bra hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0