Brottom Brottom

Hemma från träningen nu och jag hoppar över duschen och tar ett joggingpass till p18 istället. Vi hade ju världens oseriösaste träning idag, match mot AIK's 99 eller hur gamla de nu var, och vi spelade ju liksom 11-manna fotboll på en 7-manna plan så snacka om mycket folk, nästintill kvartersligan...
Så jag är inte ett dugg trött och jag måste komam igång med att träna upp min kondis nu så nu blir det löpa hem och till p18 matchen och märkte nu att jag är sen, sen som satan...men men, är man tidsoptimist så är man (fan att jag föddes till det!!).

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

vi vann :P

2009-04-28 @ 21:01:25
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0