Brakfest?

Idag är det ju självaste påskafton! För vissa är väl den här dagen lika helig som julafton eller midsommarafton, men för mig är det bara en vanlig dag. Det ända extra som händer är väl att man får julmat mitt i "sommar'n" och man behöver inte ha det minsta dåligt samvete om man äter lite godis!
Hur firar ni påsk egentligen?

Jag har väl legat och solat hela dagen, eller först blev det lite Påskmat (egentligen julmat!) ute i trädgården med tränar duon, pappa och farfar. Sen gick dom iväg och kastade "Påskvarpa" nere på varpa-plan, tvärs över vägen. Jag tog hand om disken (för efter 39 år som man vet han fortfarande inte hur man tar hand om ett hem, så för att minska smärtorna när mamma kom hem så gjorde jag det frivilligt).
Sen blev kl 13.00 och jag la mig ute på terassen med Isprinsessan i bikini och solade, brännan är på G allihopa! :)
Sen låg jag där ända tills typ 16.15 eller nått. Det är ju så hima spännande i boken,och jag har snart, om ca 30 sidor, läst ca en tredjedel av boken :)

Snart ska jag fixa iordning mig och så ska vi gå över till "Ö/J's residence" och grilla lite. Ska verkligen bli jätte mysigt. Och det verkar som att M/O också hänger på, så det blir väl brakfest i natt!


Kommentarer
Postat av: isaabelle

vilken sööt blogg du har ! :))

2009-04-11 @ 20:47:46
URL: http://ourlastsummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0