Almedalen idag?

Gomorgon allihopa!
Idag har jag 2 saken inplanerade

  • Gå till afäären och köpa det allra sista godiset till Emmas påskägg
  • Träffa Emma och gå till Innebandy-centret (X-huset) och kolla på min klass som spelar.
  • Vara lite mer med Emma, vi får se vad vi hittar på men vi ska iallafall byta påskägg så jag kan ju gissa att vi hamnar under något träd i stan, eller mest troligt liggande vid muren i Almedalen och smaska godis ;)


Funderar också lite på vad jag ska ha på mig idag, det är ju så svårt när det ser ut att vara typ 25 grader då det i själva verket bara ligger runt 5-10 grader...
Min första tanke var iallafall mina älskade jeans-short, något linne, en kofta och ballerina (eller Vagabond) men där sprack det direkt! Frågade nämligen mamma och det ända jag fick därifrån var ett flin och ett stort NEJ!
Fan, att man ska vara så jävla varmblodig (oj, nu fick jag sms också! Måste bara kolla :D) inget fattar hur varm man egentligen är, haha riktiga lyxproblem alltså...(Ojdå, mitt språk kanske inte är det finaste, ni får ursäkta om jag sticker iväg sådär ibland.)


Kommentarer
Postat av: Bea <3

Åhhh! Jag är Sååååå Avundsjuk på dig, som kan gå i lite lättare kläder och se solen! Här är det -3,4grader och massvis med snöö. Jag blir så trött på det!! :P

2009-04-07 @ 10:26:31
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0