66 unika besökare!!

Gomorgon allihopa!

Vet ni vad!?  Igår toppade mitt blå statistik-sträck 66 besökare! REKORD!!
Idag är sista dagen på lovet och jag ville verkligen göra nått roligt idag. Så jag ringde Emma, men hon skulle få gäster+ att hon är helt uppe i sin nattunge så..., sen sms:ade jag Jasmine, men det visade sig att hom hade KM med fotbollen idag, vilket gör att Matilda också är upptagen, och Beatrice är inte ens på ön!!!
Vad är det här!!??
Så om inte Emma och jag fixar ihop något så blir det väl sola för min del, sola och läsa Isprinsessan...
Ska bli piss och börja skolan imorgon iallafall, men vi kommer typ ha 1 lektion eftersom vi börjar dagen med Matte sen ska vi se bio och den är väl ungefär 1 1/2 timme och så slutar vi vid halv 12. Så himla skönt! Bra start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0