-Dagboken

Jaha, nu ska jag sätta mig och skriva ett inlägg till varje kategori här på bloggen. Och eftersom jag aldrig skulle kunan pressa fram ett inlägg som faktisk handlar om vad som hör till kategorin så skriver jag ett kort litet inlägg om vad jag kommer skriva i de olika kategorierna. Det kanske inte är så uppenbart alla gånger.

Men vi börjar väl med "Dagboken" då. I "Dagboken" kommer alla inlägg som handlar om mina dagar och sånt där vanligt babbel hamna. Så den kommer väl bli nästan lika dan som en vanlig dagbok.

Kommentarer
Postat av: Bea <3

Det låter som en rolig ide! Skriv inte allt för personligt bara.. ;)Kramar<3

2009-04-09 @ 21:00:43
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0